Hej allihopa.
På denna blogg kommer ni få följa med mig under 2v och få se hur jag och några andra sköter träningen inför nästkommande hockeysäsong.
Kommer bli mycket bilder runt träning och kanske lite från vad jag gör på min fritid.
Är bättre på att uttrycka mig genom bilder än text så bilder får det bli.

Började träna i onsdags efter 3 veckors semester.
Det är den enda egentliga semestern man har som hockeyspelare. Under sommaren (Juli) ligger man på 5-10 pass i veckan och det är inte semester.

Började att löpa lite igår och tog mig runt 10km spåret uppe på bondberget.
Blev mjukstart med enbart löpning i alla backarna som finns där uppe och sen rask
gång imellan.
Ni som har tagit er runt bondberget vet att det finns runt 10-14 backar, vissa är längre än andra men en bra start ändå.

image

image

image

image

image