image

6 ägg blev det i äggröran imorse. 3 hela ägg och 3 med enbart äggvitan.

image

Hv gänget körde igång sin träning idag i kinnarps arena. Jag tränar på Concept som ligger på andra sidan gatan.

image

                             Nichlas Torp

image

image

                          Jonas Johansson

Måndags passet bestod av:

30 min intervall på cykel. 5 min uppvärmning sen 1 min 150 watt 1 min 250 watt 1 min 350 watt sen börjar man om.
Håller man tempot 90 rpm så får man lite puls.

Benböj 3*6
Bänkpress 3*6
Rodd 3*6
Dem ovanstående övningar kör man med 6 sekunders broms ner och 6 sekunder upp
Chins 2* Max
Komplex program med skivstång:
Högadrag. Frivändning med press. Benböj med press. Godmorning och stående rodd.
2*6

Första veckan kör jag enkelpass måndag, onsdag, fredag.
Dubbelpass tisdag och torsdag.

Syns imorgon hej